4 תשובות
כן זה נורמלי
יש לך זיכרון טוב אחי
לא, אני גם לא זוכרת ימי הולדת של אנשים שעדיין בחיים שלי
ואחלה זיכרון יש לך
כן, בנות ביסודי שנולדנו ברצף של יום אחת אחרי השנייה
כן
גם אני ככה
אבל אין לי כלכך מה לעשות עם המידע הזה