4 תשובות
כן זה נורמלי
יש לך זיכרון טוב אחי
יש לך זיכרון טוב אחי
לא, אני גם לא זוכרת ימי הולדת של אנשים שעדיין בחיים שלי
ואחלה זיכרון יש לך
ואחלה זיכרון יש לך
כן, בנות ביסודי שנולדנו ברצף של יום אחת אחרי השנייה
כן
גם אני ככה
אבל אין לי כלכך מה לעשות עם המידע הזה
גם אני ככה
אבל אין לי כלכך מה לעשות עם המידע הזה
באותו הנושא: