17 תשובות
זה הרבה
די יקר לבייביסיטר
שואל השאלה:
מצד שני אני לא בת 15
זה די הרבה
זה יקר.
בעבודה רגילה הרוב לא מרוויחים 40 לשעה.
שואל השאלה:
אני עובדת ב2 עבודות בראשונה אני מרוויחה 40 לשעה בשנייה 50
אז כאילו זה מרגיש לי נורמלי
שואל השאלה:
^^
איזה איזור את גרה?
אם אפשר לשאול
אז זה לא, זה קשה למצוא עבודה שמקבלים 40 לשעה, ברוב העבודות מרוויחים מינימום, שזה אפילו לא 30 ש"ח לשעה.
שואל השאלה:
אז אני כאילו לא בסדר שאני מרגישה שזה 'לא לרמה שלי' לעבוד בפחות מ35?
לא כאילו לא לרמה שלי, כל עבודה מכבדת את בעליה ועדיף 30 מ0 אבל אם אני מסוגלת להשיג עבודות טובות אז למה לא בעצם
שואל השאלה:
ואם אני בייביסיטרית מעולה שגם עושה כלים בלי להגיד והילדים מתים עליי מה הבעיה לחשוב שאני טובה לגבות מחיר בהתאם?
אז כיף לך.
אני שנים עובדת כמו חמור על 29 ש"ח לשעה, לא משנה באיזו עבודה הייתי. והמון כמוני.
אם את מוצאת מישהו שרוצה במחיר הזה אז זה אחלה
וזה בסדר שאת מרגישה ככה
אם יש מישהו שמוכן לקחת במחיר הזה - למה לא? את הרווחת.
שואל השאלה:
מצד שני בן אדם שצריך בייביסיטר באיזור של מושבים (זה לא עיר שיש מלא בנות פנויות) לא נראה לי שעל ה5 שקל לשעה הוא יגיד טוב אז אני לא יוצא עם אשתי היום
זה תלוי בגילאים ובמספר הילדים
באיזור שלי אף אחד לא לוקח מישהי אם היא מציעה 40 זה נחשב יחסית יקר אבל שוב, הכל תלוי בסיטואציה :)
שואל השאלה:
יאללה מי שלא טוב לו יום טוב לו אני הייתי אני אני מדהימה תודה רבה להשם על הכל פרנסה זה משמיים לילה טוב
זה יקר מה, אמא שלי לא נותנת יותר מ30 לשעה על אחותי הקטנה
אולי זה באמת תלוי בעיר אבל אני יכולה רק לחלום על להרוויח 40 לשעה במקום מינימום
אנונימית