17 תשובות
כי זה תחת
כן
אם אין לך תחת תעזבי אותי בנחת
אנונימי
אוהבים להתעסק בחרא
אנונימי
אני אישית עדין לא מצליח להבין למה בני אדם חמנים
חחח מטומטמים מטומטמים אבל אתן לא יכולות בלעדינו
אנונימי
למה האובססיה שלכן זה כסף,שרירים,יופי,גובה וטיקטוק
אנונימי
למה אתה מדליק אותה עכשיו היא תבכה
אנונימי
לא אובססבי סורי
קשה להסביר זה כאילו האישיות שלה נמצאת שמה
אנונימי
כי זה החיים
לא יודע להסביר את זה זה פשוט תחת
תחת ואת איבר המין שלנו היא מותחת
אנונימי
גם אני לא מבינה, תחת זה לא משהו מיוחד יש אותו לשני המינים
פשוט.. את לא בן
אבל באמת זה כמו שנשים נמשכות לאיבר מין זכרי, זה באינסטיקט של האדם.
זה מה שאני נמשך אליו אבל אני לא אובססיבי.
טוב חברה מה אני אגיד לכם אבל אני בתור בן אדם שלצערי או לשמחתי עם אובססיה לבנות וחרמן מדרגה ראשונה, לא רואה שום דבר מושך בזה שלמטה אלא אם כבר אז בזה שלמעלה, אפשר גם לומר שכל החלקים אצלה בגוף כמעט מושכים אותי אבל חוץ מהחלק המדובר בשאלה ושכולכם מדברים עליו, אז לא יודע מה אתם רוצים

כן אני יודע, בסופו של דבר זה עניין של טעם
אנונימי