6 תשובות
שואל השאלה:
חח צודקת
חח צודקת
אני הבן אדם האחרון שיכול לתת לך עצה בריאה אבל הי לי זה עובד . אני פשוט שומרת עצבים בעצמי ומפרקת את זה באימונים(:
שואל השאלה:
תודה!!
תודה!!
בכיףף
ואחותי תשמחיי חג עכשיוו
ואחותי תשמחיי חג עכשיוו
אנונימית
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
עד כמה שזה קשה, וזה מאוד קשה, תנסי להתעלם. תוציאי עצבים על הכרית, תקחי אוזניות ושמעי שירים שיעזרו לך להירגע.. תחשבי שחברות שלך שם ורואות את זה ואולי זה יעזור לך לא להתפוצץ.. (-וזה קשהה אבל שווה ת'מאמץ! תזכרי שהכי חשוב פה זה הרצון שלך! שאת יודעת שאולי לא היית מאה אבל את רוצה להשתנות. למרות שגם הצד השני לא הכי מאה..)
אנונימית