4 תשובות
בילבל
כי זה מה שהוא
כי זה מה שהוא
אני ספציפית לא מצייר מעולה, כנראה שאיזה סמיילי פשוט ואז מוסיף ברכה.
פנטגרם וצלב הפוך, כי הוא אוהב את השטן.
אנונימית
כנראה אחת מהבדיחות הפנימיות שלנו או איזה תיאוריה/יצור שהמצאנו ביחד כי זה הכי אשמח אותה ניראלי
או פשוט מציירת אותה
או פשוט מציירת אותה
אנונימית
באותו הנושא: