5 תשובות
לא
כן
הייתי שם גם לקוחה לפני זה
הייתי שם גם לקוחה לפני זה
כן עבדתי במקום שהייתי הולך לקנות שם קפה, אחרי 5 דקות עבודה אמרתי להם אני אצמד לקניית קפה תודה.
כן למה לא
שייקים טעימים :)
שייקים טעימים :)
כן יש שם יחס טוב
באותו הנושא: