8 תשובות
תתחילי בלאכול מעט מעט, וכשתראי שלא קורה לך כלום, תכלי קצת יותר, וככה, בסוף תוכלי כמו שצריך, ותזכרי, אםלא תוכלי, היה לך בחילה מרעב...
שואל השאלה:
אתה אומר אין מימה לפחד נכון?
אנונימית
נכון שלעתים נדירות יש בחילה מאוכל, אבל שלא אוכלים תמיד יש בחילה מרעב...
יש לי בדיוק את אותה בעיה ורק החרדה מלהקיא גורמת לי להרגיש שיש לי להקיא גם אם בקושי אכלתי וזה ממש נורא ואני לא יוצאת מהבית בגלל זה לפעמים אין לי שום דרך לעזור חוץ מלהגיד לך לנסות להתנגד לתחושה הזאת וכן לאכול לאט לאט כל פעם קצת והמוח שלך יבין בסוף שאת לא עומדת להקיא
שואל השאלה:
תמיד את חושבת שיש לך להקיא?
אנונימית
כן זה כמעט כל הזמן ולפעמים גם יש לי כאבי בטן מחרדה בלי קשר ואז אני רק חושבת יותר שיש לי להקיא אני לפעמים לא אוכלת בחוץ בכלל כי מלחיץ אותי לחזור הביתה באוטובוס אחרי שאכלתי או לא להיות ליד שירותים
אין לך סיבה להקיא אם לא אכלת משהו מקולקל או לא טוב לעיכול פשוט תאכלי אין ממה לפחד הכל בסדר