11 תשובות
כן לול
לא
לא
חחח וואי כן
כן חחח אחת החוויות הטובות שלי
לא
באמת שכן.
גם פעם אחת אני ואחותי יצאנו להביא קרח בלילה מאחד החדרים שיש בהם מכונת קרח.
והרימו את כל האבטחה של המלון כי נעלמנו לכמה שעות
גם פעם אחת אני ואחותי יצאנו להביא קרח בלילה מאחד החדרים שיש בהם מכונת קרח.
והרימו את כל האבטחה של המלון כי נעלמנו לכמה שעות
שואל השאלה:
זה קרה לי בלילה שאני ואחותי רבנו וצרחנו והביטחון כזה בא לשאול עם הכל בסדר ומזה ההורים שלי התפאדחו
זה קרה לי בלילה שאני ואחותי רבנו וצרחנו והביטחון כזה בא לשאול עם הכל בסדר ומזה ההורים שלי התפאדחו
אנונימית
וואלה בשבת אני ואח שלי הלכנו מכות ובדיוק ברגע שהוא נטרל אותי לרצפה נכנסו חברים של אח אחר שלי
כן אני ואח שלי היינו ככה ממכות , ואז איזה אחד בר אלינו ואמר לנו להירגע וזה חחחחחח. איזה בושות
באותו הנושא: