10 תשובות
חשבתי שמישהו ברחוב בא לחבק אותי
וזרמתי איתו
והוא בכלל חיבק את מי שהלך מאחורי
וזרמתי איתו
והוא בכלל חיבק את מי שהלך מאחורי
אנונימית
רציתי לכתוב לכמה חברות בווצאפ אם הם רוצות להיפגש אז כתבי לאחת מהן "רוצה להיפגש?" ואז סימנתי את ההודעה ושלחתי לשאר וזה בטעות לחץ על הסטטוס בווצאפ אז כולם ראו את זה... כולל כל אנשי הקשר שלי. וזה היה פשוט הודעה של רוצה להיפגש וזה אנשים שלא פגשתי שנים ואז דיברו עליי במלא קבוצות ווצאפ ממש מגעיל
וזה הפאדיחה הכי גרועה שלי
וזה הפאדיחה הכי גרועה שלי
אנונימית
השומר של הבצפר רצה להגיד לי שלום ולתת נשיקה בלחי וסובבתי תראש וכמעט התנזקנו בפה
טוב זה לא הכי מביך אבל הורדתי למישהי שאני לא מכירה תמסכה מהפנים
יש יותר מדיי
אנונימית
שואל השאלה:
חחח איזה גברים אתם
חחח איזה גברים אתם
אנונימי
חבר לשעבר שלי סיפר לי על החברה החדשה שלו ואז נזכר שהוא שכח להיפרד ממני
שואל השאלה:
אין מצב שזה אמיתי ואם כן הבנאדם כאילו סתום של החיים
אין מצב שזה אמיתי ואם כן הבנאדם כאילו סתום של החיים
אנונימי
לצערי אמיתי בהחלט והבנאדם אכן אדיוט. אבל אני בעיקר שמחה שזה קרה כי למדתי לא להתחבר לאנשים כאלה
שואל השאלה:
איך בנאדם יכול לעשות טעות כזאת חחח
איך בנאדם יכול לעשות טעות כזאת חחח
אנונימי
באותו הנושא: