התחברות
הרשמה
שאלה לכאלה שמשחקים פורטנייט
ישלי את הבאטל פאס אבל לא השגתי את כל העיצובים לסקינים אני תיר 112
ויש עוד עיצובים לסקינים שלא השגתי
שאלתי היא האם בסוף העונה אקבל אותם?
2 בדצמבר 2021, 00:08
3 תשובות
אם הגעת לתיר שלהם אז תקבל
אם לא אז לא
{
{Dagan}
שואל השאלה:
לא אקבל אותם??? אבל קניתי את הבאטל פאס וזה חלק מהבאטל פאס
אנונימית
לא
{
{Dagan}