4 תשובות
אין לך מה לפחד הכל טובב ואת תמצאי אנשים שמתאימים לך
Agn
גם לח אין ביטחון ממש ואני 90% מהזמן בטוחה שכולם שונאים אותי, אבל אני בשבוע באחרון של הטירונןת ואת האמת שהתחברתי לאנשים שלא ציפיתי שאני אתחבר אליהם, התחושה לא נעלמה וכן קשה לי לפעמים אבל יש רגעים שהכל ממש בסדר. תזכרי שכולם בידיוק באותה סיטואציה מקום חדש לא מכירים אף אחד. לא צריך ביטחון גדול כדי להסתדר
אין לך ממה לפחד!!
אני רואה אצל בני דודים שלי שהם בצבא והחיבור בין האנשים שם קורה לבד זה לא משהו שיש לך להתכונן אליו או לפחד ממנו
תבואי בגישה חיובית, תחייכי ולאט לאט תשתלבי במסגרת החדשה ועם האנשים
כלל אצבע בצבא, מתחברים כי אין יותר מידי אפשרויות.