3 תשובות
שואל השאלה:
זה מלחיץ קצת כאילו עשיתי משהו
זה מלחיץ קצת כאילו עשיתי משהו
אנונימית
גם לי זה קרה.
זה מוזר.
זה מוזר.
אנונימית
כנראה שאותו אחד דיבר עם חברים שלו עלייך
לטובה או לרעה אנחנו לא נדע
לטובה או לרעה אנחנו לא נדע
באותו הנושא: