3 תשובות
שואל השאלה:
זה מלחיץ קצת כאילו עשיתי משהו
אנונימית
גם לי זה קרה.
זה מוזר.
אנונימית
כנראה שאותו אחד דיבר עם חברים שלו עלייך
לטובה או לרעה אנחנו לא נדע