7 תשובות
פתק לבן
נראה לי שזה מסביר את הדעה לבד
וכן אני יודעת שפתק לבן מחשיב קול
נראה לי שזה מסביר את הדעה לבד
וכן אני יודעת שפתק לבן מחשיב קול
הצבעתי לבנט
אין לי תלונות על המדינה
זה מבאס שיש פיגועים ואלימות אבל זה לא משהו שלא היה פה גם לפני הממשלה הנוכחית
אין לי תלונות על המדינה
זה מבאס שיש פיגועים ואלימות אבל זה לא משהו שלא היה פה גם לפני הממשלה הנוכחית
אנונימי
שואל השאלה:
תראו כמה כבוד אבל בייבי נתן למדינה שלנו
תראו כמה כבוד אבל בייבי נתן למדינה שלנו
חחח ההורים שלי נראלי בן גביר
אנונימית
אני איתו ^
אבא שלי בן גביר אמא שלי לא חושב הצביעה אחי ש"ס ואחותי אני חושב ביבי או שהיא לא הצביעה לא זוכר
רק בנט
אנונימי
באותו הנושא: