8 תשובות
היוני לחלוטין. אני בכל מקרה בעד אימוץ כי יש ככ הרבה ילדים מחוסרי הורים בעולם
כןן הגיוני לגמרי את יכולה לאמץ אין שום דבר רע באימוץ להפך את נותנת בית לילד/ה שאין להם בית
שואל השאלה:
אני בן
אני בן
אנונימי
זה הגיוני ונורמלי
אני חושבת שיכולים לפתור חלק מהבעיות אם עושים הפריה חוץ גופית (לא יודעת אם גם בעיות נפשיות) אבל עדיף לאמץ אם אפשר
אני חושבת שיכולים לפתור חלק מהבעיות אם עושים הפריה חוץ גופית (לא יודעת אם גם בעיות נפשיות) אבל עדיף לאמץ אם אפשר
אנונימית
שואל השאלה:
אח שלי מאוד רוצה ילדים אז הוא בטוח ימשיך את זה
אח שלי מאוד רוצה ילדים אז הוא בטוח ימשיך את זה
אנונימי
הגיוני גם לי יש משהוא לא נפשי אבל עדיין
כן זה הגיוני לגמרי
אתה יכול טו לאמץ או לפנות לבנק הזרע עם בת הזוג שלך
באותו הנושא: