4 תשובות
כןן אני עשיתי
שואל השאלה:
איך הלך לכם?
איך הלך לכם?
במילולי האנלוגיות היו מעצבנות מאוד, השאר סבבה.
כמותי, הסדר של השאלות לא היה ברור, הראשונות היו לי די קשות. סביר.
אנגלית יחסית קשה אבל אני טובה באנגלית אז היה בסדר.
כמותי, הסדר של השאלות לא היה ברור, הראשונות היו לי די קשות. סביר.
אנגלית יחסית קשה אבל אני טובה באנגלית אז היה בסדר.
אנונימית
אנוכי
אנונימית
באותו הנושא: