11 תשובות
לא
היי. אני לא חושב שמדובר בהתאהבות, אלא בקראש. זה לגיטימי :)
כן בגיל 13 חחח זה היה כל כך מצחיק ודפוק וחמוד.
קראש, כן.
כל כך הרבה פעמים
אנונימית
לא מסוגלת להתאהב במישהו שאני לא מכירה
לא
"התאהבתי"פעם אחת לשבוע וחצי זה היה קראש וגם הייתי בתקופה חרא ואז באותו זמן היא לא הייתה בקטע שלי ואז היא כן הייתה ואני לא
"התאהבתי"פעם אחת לשבוע וחצי זה היה קראש וגם הייתי בתקופה חרא ואז באותו זמן היא לא הייתה בקטע שלי ואז היא כן הייתה ואני לא
כן
האקס שלי
הפעם היחידה שהתאהבתי בעצם
אלא אם מחשיבים כיתה ד'
או ילד מטומטם שהיה לי קראש עליו בכיתה ח' ועכשיו הוא חבר ממש טוב של חברות שלי אז אני מדברת איתו פה ושם אפילו שבא לי לשרוף אותו
האקס שלי
הפעם היחידה שהתאהבתי בעצם
אלא אם מחשיבים כיתה ד'
או ילד מטומטם שהיה לי קראש עליו בכיתה ח' ועכשיו הוא חבר ממש טוב של חברות שלי אז אני מדברת איתו פה ושם אפילו שבא לי לשרוף אותו
לא
זה נקרא קראש גברת
זה נקרא קראש גברת
לא
באותו הנושא: