5 תשובות
כע אני מאשקלונה ויש עוד מלא מפה שהם מאשקלון וברוכה הבאהה הישרדות נעימה עם כל הרקטות פה
שואל השאלה:
אני באה מעוטף עזה אז זה לא מה שמלחיץ אותי
אני באה מעוטף עזה אז זה לא מה שמלחיץ אותי
תאמיני לי את תתחרטי שעברת כמו שאני מתחרטת בהצלחה
תברחי כשאת עוד יכולה
כן אני
אנונימי
באותו הנושא: