7 תשובות
שלח הודעה בפרטי
שלח הודעה
היי אני פהה :)))))))))
אניי
שואל השאלה:
אני חדשה כאן אז אין לי מספיק פרחים בשביל לשלוח הודעות בפרטי אבל תזכרו אותי אני אשיג אותם ואני אשלח לכם
אני חדשה כאן אז אין לי מספיק פרחים בשביל לשלוח הודעות בפרטי אבל תזכרו אותי אני אשיג אותם ואני אשלח לכם
שואל השאלה:
תזכרו אותי
תזכרו אותי
זוכרים
באותו הנושא: