6 תשובות
לא, זה דווקא נשמע נחמד.
לא כל כך במיוחד כשהן בנות אז זה סבבה
ובקשר להפרש גילאים- זה כמו אחיות כזה
זה רק 4 שהים לא נורא
שואל השאלה:
כן אבל אם זה מוזר להיות חברות בהפרש גילאים כזה
אנונימית
לא
למה מוזר לשחק במחשב עם חברים אינטרנטיים יכול להיות ממש כיף