6 תשובות
לא, זה דווקא נשמע נחמד.
לא כל כך במיוחד כשהן בנות אז זה סבבה
ובקשר להפרש גילאים- זה כמו אחיות כזה
ובקשר להפרש גילאים- זה כמו אחיות כזה
זה רק 4 שהים לא נורא
שואל השאלה:
כן אבל אם זה מוזר להיות חברות בהפרש גילאים כזה
כן אבל אם זה מוזר להיות חברות בהפרש גילאים כזה
אנונימית
לא
למה מוזר לשחק במחשב עם חברים אינטרנטיים יכול להיות ממש כיף
באותו הנושא: