8 תשובות
לא מה מוזר בזה
לא
גם אני פתחתי בגיל 18
לא, אם לא עבדת אין יותר מדי צורך
לא, לי יש מגיל 16 זה בסדר כל עוד אתה יודע להחזיק כסף כל עוד אתה עצמאי ואחראי ובוגר.
לא
לא. הכול בסדר עם/אם זה