8 תשובות
תדבר עם המורה שלך
שואל השאלה:
אם אני אדבר איתה זה יגמר בצו הרחקה או השעיה
אני מהר מאבד את זה
אם אני אדבר איתה זה יגמר בצו הרחקה או השעיה
אני מהר מאבד את זה
אנונימי
זה באמת לא נשמע הגיוני.
למה זכותך להגיד להם זה לא בסדר שהם שמו לך חיסורים והפרעות בחופש
ותשתדל לא לאבד טת זה תהייה מאופק
ותשתדל לא לאבד טת זה תהייה מאופק
שואל השאלה:
נכון הם סתם שונאים אותי
נודר הם רצו לראות אם אני פראייר
מחר אני אראה להם מה זה
נכון הם סתם שונאים אותי
נודר הם רצו לראות אם אני פראייר
מחר אני אראה להם מה זה
אנונימי
בהצלחה
מה אכפת לך מי מסתכל על המשוב
לא חושבת שהמורים שונאים אותך... אולי אתה מאתגר אותם וזה נראה לך כאילו... כמו אמא לכמה ילדים שאחד עושה לה קצת בלאגן אז יותר נלחמת איתו.. אבל ברור שאוהבת אותו כמו שאר האחים.
בקיצור, זה ממש מצחיק עניין החיסורים בחנוכה.
תשלח הודעה למורה כדי שיהיה יותר רגוע... ולדבר בכבוד.
בקיצור, זה ממש מצחיק עניין החיסורים בחנוכה.
תשלח הודעה למורה כדי שיהיה יותר רגוע... ולדבר בכבוד.
באותו הנושא: