10 תשובות
תגיד להם שאם הם באמת אוהבים אותך אז שיפסיקו לגרום לך לסבול, ושפעם אחת לשם שינוי יעשו את המעשה הנכון!
שואל השאלה:
^^לא עוזר, ניסיתי ואז הם מתחילים לחשוד שמציקים לי בבית ספר ומדברים עם המחנכת שתשים עליי עין ותעשה שיחה לכיתה על בריונות
^ ניסיתי והתשובה הייתה משהו כזה בערך "אנחנו לא גורמים לך לסבול ואתה חי כמו מלך, תפסיק לעשות דרמה מכל דבר ובזה זה נגמר"
^^לא עוזר, ניסיתי ואז הם מתחילים לחשוד שמציקים לי בבית ספר ומדברים עם המחנכת שתשים עליי עין ותעשה שיחה לכיתה על בריונות
^ ניסיתי והתשובה הייתה משהו כזה בערך "אנחנו לא גורמים לך לסבול ואתה חי כמו מלך, תפסיק לעשות דרמה מכל דבר ובזה זה נגמר"
אנונימי
תנסה עוד פעם לדבר איתם על זה מחר..
שואל השאלה:
אוקיי.. תודה בכל מקרה
אוקיי.. תודה בכל מקרה
אנונימי
אין לי שמץ! אמא שלי תגיד משהו כמו את תמיד מחפשת צומי
שואל השאלה:
^גם לי היא אומרת ככה
^גם לי היא אומרת ככה
אנונימי
תמיד אפשר לברוח מהבית ולגור אצל קרוב משפחה...
היי אנונימי, ראיתי את השאלה שלך וגם את מה שהוספת בתגובות. שיתפת בסבל שאתה מרגיש כשאתה נמצא בחברת המשפחה והסביבה שלך, ותיארת את הרצון שלך לעבור לפנימייה בתקווה לשנות לטובה את המצב. בטח לא פשוט להעלות בקשה כזאת מול ההורים, בעיקר כשכבר ניסית והם לא לוקחים את הדברים שלך ברצינות ואומרים שאתה דרמטי. בן כמה אתה? יצא לך לשתף מישהו נוסף במה שאתה מרגיש?
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. אני מזמינה אותך לכתוב לי (אפשר גם באנונימיות) ולספר לי קצת יותר על המצב שבו אתה נמצא. אשמח להוות אוזן קשבת ולנסות לחשוב יחד איתך מה יוכל לעזור לך בהתמודדות עם המצב. אפשר לכתוב לי פה בהודעות אישיות, במייל שלנו [email protected], באינסטגרם nayedet.digital, או בטיק טוק בפרופיל שלנו nayedet.digital.
ניתן גם להיכנס לצ'ט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. יש להיכנס לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'ט.
מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל
קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. אני מזמינה אותך לכתוב לי (אפשר גם באנונימיות) ולספר לי קצת יותר על המצב שבו אתה נמצא. אשמח להוות אוזן קשבת ולנסות לחשוב יחד איתך מה יוכל לעזור לך בהתמודדות עם המצב. אפשר לכתוב לי פה בהודעות אישיות, במייל שלנו [email protected], באינסטגרם nayedet.digital, או בטיק טוק בפרופיל שלנו nayedet.digital.
ניתן גם להיכנס לצ'ט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. יש להיכנס לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'ט.
מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל
שואל השאלה:
"זה סתם שטויות ואתה סתם עושה דרמה מכל דבר תרגיע כבר ואתה לא הולך לשום מקום"
"זה סתם שטויות ואתה סתם עושה דרמה מכל דבר תרגיע כבר ואתה לא הולך לשום מקום"
אנונימי
גם לי, אני בוכה בגללם כול יום ולילה!!
פשוט תיקח אותם לשיחה שבה אתה מסביר להם שלא טוב לך בבית ושאתה רוצה להיות בפנימייה
פשוט תיקח אותם לשיחה שבה אתה מסביר להם שלא טוב לך בבית ושאתה רוצה להיות בפנימייה
באותו הנושא: