48 תשובות
וואי וואי
עדיף קודם כל לפנות למנהל/ת בית ספר
היא סתם משחקת את עצמה קשה להשגה
מה עובר עליה
שואל השאלה:
אני יודע שהיא כנראה לא תרצח אותי, אבל זה מזעזע אותי.
שואל השאלה:
זה מה שאני שואל
וואי תגיד מאיפה אתה בארץ
שואל השאלה:
קרית אתא
כל פעם אתה מגיע לחמות עם ספאם ממש אמין , שאפו
ולשאלה , לא יקרה לך כלום
תקנה לה פיצת אננס והיא תעוף עליך
אנונימי
בת כמה היא?
אנונימית
ממש נראה לי לא הגיוני שככה היא הגיבה רק בגלל שעקבת אחריה באינסטגרם
באמת לא אמין או שעשית או אמרת משהו ממש מטריד או שהיא ממש מטורפת על כל הראש
אנונימית
היא רוצה אותך אחי
נו מה אתה חושב שהיא באמת תרצח אותך
לא היא בטח במחזור או משהו
תלוי באיזה טון היא אמרה לך את זה והתנועות ידיים
אם היא אמרה בקול רגיל והזיזה את הידיים אז הכל בסדר. ואם לא את בבעיה
וואי מה אתה מגזים
חחח היא לא באמת תעשה לך משו...
כדאי לפנות למשטרה שחכתם כנראה את המקרה של תאיר ראדה
אנונימית
סתם לדעת, היא מבלה בסנטר הרבה?
אנונימי
ווטפאק היא סתומה ממש
אנונימת מה את אומרת
איך הגעת למסקנה שהיא לא רוצה אותו?
נשמעת דפוקה על כל הראש תוריד בקשת מעקב ותחסום וזהו ואם היא תאיים או תעשה משהו בבית ספר לך למנהלת
לא את
ותנשום היא ילדה בכיתה ז/ח מי לא איים על אנשים בגיל הזה
לפי סעיף 192 לחוק העונשין היא יכולה ללכת ל3 שנים בכלא (עונש מקסימלי) על איומים, אז כן. תתלונן אבל תצלם מסך עם השם שלה כדי שתהיה לך ראייה
אולי היא סתם חושבת שהיא מגניבה, מהסוג האלה ששולחות מלא "עריכה: היה פה אימוג'י של סכין וזה לא עבר" בהודעות
אנונימית
מאיפה את יודעת שהיא הרגישה מאוימת? הוא כתב שהוא סהכ שלח לה עוקב, את לא יודעת מה היא חשבה או מה עבר אצלה בראש
אנונימית
שטויות באמת
לא , בטח סתם עצבנית.
זה לא ניראלי אמור להטריד אותך שמישהיא שאתה רק שלחתה לה חברות באינסטגרם רשמה לך שהיא תירצח אותך , בוא היא רק בכיתה ז/ח וגם אני די בטוחה שאתה יותר חזק מימנה
איזה מגזימנית, אל תדאג.. היא לא תעשה כלום, אם זה ימשיך תפנה להורים
תשלח שוב
אנונימת, אני לא יכולה לדעת. למה שהיא תרגיש מאוימת מזה שמישהו שלח לה עוקב?
אנונימית
שאצלי זה קרה זה היה שהיא ידעה כבר שאהבתי אותה ופשוט זה מה שהיא אמרה לי ואפילו יותר גרוע :(
נראלי ה"ארצח אותך" היה כביטוי, הרי היא לא באמת תעשה את זה..
וכמה בעיות יש לך שקשורות לקראש וכזה, למה לך להתעסק בחרא הזה בגיל שלך.
רק סקס פותר הכל
היא במחזור
תלך למנהלת קודם
מה משטרה תתעלם סתם מוזרה
עזוב זה סתם מצחיק
תספר להורים שלך, לא בעצם למשטרה, עזוב, כדאי לך המנהלת
לאן נסחפתם אני מתה מה הוא ילד בגן שצריך לעדכן בגלל איזו ילדה שכתבה לו "אני ארצח אותך" נו באמת
כולנו יודעים שהיא לא באמת תעשה זאת, ולספר למישהו זה רק יהיה מוזר ומביך
וואי וואי תזהר הקטנות הכי מסוכנות יצאתי עם אחת בת 12 מפה לשם אני מוצא אותה מציתה לי את הבית.
אל תצא עם ילדות צעירות ממך סמוך עליי מכל ה64 שנים שאני חי יש לי ניסיון
יא צבועות
אני חושב שאם השאלה הייתה הפוכה וגבר היה מאיים על בחורה שהוא ירצח אותה אז הרבה בנות פה היו אומרות לך להתקשר למשטרה
אבל כשבחורה מאיימת על גבר אז זה חמוד מידי ומקסים והיא לא תעשה לך כלום כי היא בחורה
אולי היא תיתן לך בסוף חיבוקיי
אנונימי
חחחחחח רצחת אותי
יואו אני מתה! מה זה השטויות האלה!? אל תאמין לה, תתעלם, או שתשאל למה היא ככה
זה ממש הצחיק אותי למה שהיא תרצח אותך כפרה עלייך