10 תשובות
תשאלי אותו את "מי זה?"
או משהו בסגנון...
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני ילדה קטנה
אנונימית
שואל השאלה:
עניתי לו שבסדר
אנונימית
שואל השאלה:
טואובב אבל כבר סיימנו לדבר חחח העפתי אותו לעזאזל
אנונימית
כל הכבוד יס ביץ
שואל השאלה:
אני אאמץ את זה לפעמים הבאות ;)
אנונימית
סומכת עלייך
שואל השאלה:
אבל אז זה יוצא שאכפת לי ובשיא הרצינות לא אכפת לי אני לא מבינה מה הוא רוצה פעם אחרונה שדיברתי איתו זה נגמר זוועה איך שהוא דיבר אליי ולא נשאר לי אליו טיפת כבוד
אנונימית
"כבר שכחת מי זה?"
תגידי לו מה קרה שנזכרת בי פתאום כי אני כבר שכחתי אותך ממזמן