10 תשובות
בטח שיצאת טיפשה היא קנתה יותר
יצאת חברה טובה והיא סתם יצאנ נצלנית
אבל עדיין לט היית צריכה לשלם כזה הרבה
אבל עדיין לט היית צריכה לשלם כזה הרבה
כן, ניצלה אותך אחותי..
^בול
מהה? אני בשוק זה לא יפה למה שהיא תעשה דבר כזה?
את אשכרה הזמנת רק קפה למה שתשלמי 100 שקל על קפה?!
פשוט יצאת חברה טובה אבל חברה שלך ואללה - לא יצאה משו:(
את אשכרה הזמנת רק קפה למה שתשלמי 100 שקל על קפה?!
פשוט יצאת חברה טובה אבל חברה שלך ואללה - לא יצאה משו:(
^^ בטח רצתה לשים גם טיפ..
שואל השאלה:
כללנו גם את הטיפ וואי איך הסכמתי לזה
אני פשוט פראיירית
כללנו גם את הטיפ וואי איך הסכמתי לזה
אני פשוט פראיירית
כן יצאת סתומה אבל תגידי לי על זה לא?
שואל השאלה:
אוקיי אז למדתי לפעם הבאה! פעם אחרונה שאני משלמת יותר ממה שהזמנתי!
אוקיי אז למדתי לפעם הבאה! פעם אחרונה שאני משלמת יותר ממה שהזמנתי!
רעיון טוב
באותו הנושא: