63 תשובות
קצת
קצת מעל מלאה
אנונימית
לא
כל המתייפייפים הגיעוו
אנונימית
^חיים שלי את באה מאנונימי. אין התייפיפות. זה לא שמנה
חיים שלי את מעריצת וואן דיירקשן , זה שמנה , או שאת חסרת מודעות או שאת מתייפייפת
אנונימית
ואת לא אנונימית? כולם פה אנונימית חיים
^^מה זה קשור למי שאני מעריצה? את עד כדי כך מושפלת שאת יורדת על איידול של מישהו? זה באמת כבר השיא, איכס
זה bmi 23.4, זה לא שמן בשום מקום שבעולם. אין קשר להתייפיפות, יש עובדות.
אנונימי
כן אני מושפלת רצח יכולה ללמד אותי להיות מגניבה כמוך??
אנונימית
זה שהבי אמ איי מראה שזה משקל תקין אין קשר, מן הסתם שזה לא משקל מסוכן אבל זה לא רזה וזה גם לא מלאה
מדברת בתור אחת שהייתה בול במשקל הזה ובגובה הזה ויודעת איך הגוף נראה
מדברת בתור אחת שהייתה בול במשקל הזה ובגובה הזה ויודעת איך הגוף נראה
אנונימית
^^כן יפה שלי, את מושפלת
אמאלהה את כותבת שי הר ואומרת לי מושפלת אני בוכהה אין לי כוח לאנשים ההזויים פה באמא
אנונימית
כתבת "זו שמנה" לא נראה לי ששמנה זה משקל תקין. ולא יודע איך היית נראית על הbmi הזה, אבל זה גם תלוי במסת שריר ובאחוזי שומן.
אנונימי
^^מה אכפת לך? אמאלה אני באמת לא מבינה כמה משועממת את יכולה להיות עד כדי כך שאת נכנסת לפרופיל שלי ומחפשת דרכים לרדת עליי
זה כי אני רוצה להיות גאנגסטרית כמוך מבינה?
אנונימית
^את משפילה את עצמך, זה שאת באה מאנונימי בכלל רק מוסיף. אם ההורים שלך ככה חינכו אותך, לרדת על מישהי בגלל מפורסמים שהיא אוהבת. אני מצטערת בשבילך 3>
חיים שלי את
אנונימית
אנונימית תרגיעי את באה מאנונימי מי את יחתיכת מושפלת לא הבנתי תרגיעי תטון שלך את היית יכולה להיות היא ואני גם מאחלת לך להיות כפול 3
חלום שלי להיות היא ביקשתי כבר לעצות אבל היא לא משחררת את המגניבות שלה
אנונימית
וואי למה הכניסו ילדים לסטיפס למה למה
^אני דיי בטוחה שהיא ילדה בת 12 שחושבת שהיא "מגניבה" שהיא מדברת ככה, אני כבר הפסקתי להתייחס אליה
אני בת 8 ימצחיקה
אנונימית
וואי כלכך
הילדה הזאת מזכירה לי באופי בריונית מעצבנת מהיסודי דחדחח
^אמאלה נשבעת שכן
שמעי שהרגת אותי שהיית בגיל על 16 ואז כתבת פה ילדה אז שינית ל18 בשביל לצאת בוגרת
שתיכן הזויות של החיים עם מי אני מדברת עם מי
שתיכן הזויות של החיים עם מי אני מדברת עם מי
אנונימית
^מה? אני שמתי את הגיל שלי מאז שהצטרפתי לפה.
עם מי אנחנו מדברות
לכי תבכי לאמא שירון מג3 לא נתן לך סוכריה יצוציקית
לכי תבכי לאמא שירון מג3 לא נתן לך סוכריה יצוציקית
לא את השנייה
אנונימית
אולי תתוודי מי את יפחדנית
בכיתי הוא כבר החזיר את הסוכרייה
אנונימית
אנונימית בתחת שלי איזה צ'אחלה אחת בת 12 לכי לישון מחר בצפר
אני מפחדת מדי
אנונימית
^^ מהמם
בת 8 אמרתי
אנונימית
^^^^אצלה זה פעוטון לא בית ספר
אז תשני עם אמא^^^^
בין אמא לאבא
אנונימית
^את רוצה גם בין סבא לסבתא? בין אח לאחות?
יאללה תחפפי מושפלת
למה לא מה רע
אנונימית
מה חיים שלי נפגעת??
אנונימית
^^תביאי איתם גם ילדים?
רע שאת מפריעה להם באמצע יחסים זה רע
משתמשת בידע שלמדת שנה שעברה יפה לך
לשאלתך לכי תדעי מה יהיה
לשאלתך לכי תדעי מה יהיה
אנונימית
אה אז אתם עושים שלישיה
פשיי תמיד חשבתי איך זה אפשרי את יכולה להסביר?
פשיי תמיד חשבתי איך זה אפשרי את יכולה להסביר?
^^ילדה לכי לישון יש מחר גן
פעוטון*
יאללה נכנעתי לכן התחלתן לחפור תמשיכו בשלכן
אנונימית
פעוטון אמרת
אנונימית
טוב שלך אנטולי
אנונימית
חלומות פז
עשית מערכת?
עשית מערכת?
^היא שכחה את המוצץ
אבוי לי
לא מפספסת את המערכת יום אחד מה קרה לך את חבל המורות יכעסו
אנונימית
^גננת וסייעות****
פרשתי חלומות פז אנונימית יפתנו
ממש קצת..
זה נחשב מלאה
אנונימית
באותו הנושא: