4 תשובות
תגידי לן אם אתה רוצה לחכות תחכה
שואל השאלה:
אבל לא הבנתי למה הוא כתב את זה אוף אני מרגישה טיפשה
אבל לא הבנתי למה הוא כתב את זה אוף אני מרגישה טיפשה
אנונימית
מחכה לסטורי כדי להגיב עליו כי ככה בדרכ מתחילים עם בנות באינזטגרם
אני בוכה מזה דרך חדשה להתחיל עם בנות ? ביי פשוט תתעלמי
באותו הנושא: