4 תשובות
אתה צודק זה באמת לא הוגן
לפי מה שראיתי יש 18 אחוז נכים בארץ
עדין זה לא מצדיק את זה
אבל זה ידע שזורקים זין על נכים בארץ
רובם יכולים לעבור עם מורה רגיל^
רוב האנשים נהפכים לנכים אחרי טסט
שזה באמת כזה 5 אחוז
אנונימי
רגע.. למה שיהיה שונה לנכים?
נרי זה אותם חוקים
אנונימי