8 תשובות
שואל השאלה:
רוב האנשים צריכים לעשות בשביל להתקבל?:/
רוב האנשים צריכים לעשות בשביל להתקבל?:/
אנונימית
been there, done that.
שואל השאלה:
לא הבנתי
זה קורס עם עוד סטודנטים כמוני?
לא הבנתי
זה קורס עם עוד סטודנטים כמוני?
אנונימית
רוב האנשים כן
שואל השאלה:
חחח מעדיפה בזום:)
חחח מעדיפה בזום:)
אנונימית
נופ, ביצעתי מבחן אחר, אך כנראה שאעשה גם פסיכומטרי בהמשך.
יש עכשיו 30% הנחה בhighq.
הם מצויינים ברמת התרגול וביחס האישי של המרצים שלהם מעבר לשעות הלימוד.
המון בהצלחה.
הם מצויינים ברמת התרגול וביחס האישי של המרצים שלהם מעבר לשעות הלימוד.
המון בהצלחה.
כן , זה קורס עם עוד סטודנטים.
highq מצויינים. רמה גבוהה, כיתות קטנות ויחס אישי של המרצים, גם אחרי שעות הלימוד.
highq מצויינים. רמה גבוהה, כיתות קטנות ויחס אישי של המרצים, גם אחרי שעות הלימוד.
באותו הנושא: