8 תשובות
שואל השאלה:
רוב האנשים צריכים לעשות בשביל להתקבל?:/
אנונימית
been there, done that.
שואל השאלה:
לא הבנתי
זה קורס עם עוד סטודנטים כמוני?
אנונימית
רוב האנשים כן
שואל השאלה:
חחח מעדיפה בזום:)
אנונימית
נופ, ביצעתי מבחן אחר, אך כנראה שאעשה גם פסיכומטרי בהמשך.
יש עכשיו 30% הנחה בhighq.
הם מצויינים ברמת התרגול וביחס האישי של המרצים שלהם מעבר לשעות הלימוד.
המון בהצלחה.
כן , זה קורס עם עוד סטודנטים.
highq מצויינים. רמה גבוהה, כיתות קטנות ויחס אישי של המרצים, גם אחרי שעות הלימוד.