4 תשובות
כן.
שיחררתי ממנו , לא סיפרתי לה אפילו , שמרתי את זה רק לעצמי , אחרי שבוע חשבתי על זה הרבה ואמרתי לעצמי שאין מצב שזה קורה ועברתי הלאה , היום אני לא מסתכלת בכלל לכיוון שלו
שיחררתי ממנו , לא סיפרתי לה אפילו , שמרתי את זה רק לעצמי , אחרי שבוע חשבתי על זה הרבה ואמרתי לעצמי שאין מצב שזה קורה ועברתי הלאה , היום אני לא מסתכלת בכלל לכיוון שלו
כן
לא אמרתי כלום והתכחשתי, אחרי כמה חודשים זה עבר לי.
הם היו בקטע וידעתי שאם אגיד משהו זה יהרוס להם, די שנאתי את עצמי על שנדלקתי עליו אז ניסיתי לשקר לעצמי והדחקתי, בסוף זה עבר
לא אמרתי כלום והתכחשתי, אחרי כמה חודשים זה עבר לי.
הם היו בקטע וידעתי שאם אגיד משהו זה יהרוס להם, די שנאתי את עצמי על שנדלקתי עליו אז ניסיתי לשקר לעצמי והדחקתי, בסוף זה עבר
שואל השאלה:
מבינה אתכן
דמיינו שזה היה הדדי
מבינה אתכן
דמיינו שזה היה הדדי
אנונימית
באותו הנושא: