3 תשובות
כנראה זה לא בהכרח ככה, את פשוט שמה לב לזה כי את חושבת על זה הרבה
שאלת את השאלה באנונימיות? אם לא באנונימיות הזכרת את השם שלו?
שואל השאלה:
כתבתי באנונימי ולא הזכרתי את השם שלו
אבל הסיטואציה הייתה ככ מפורטת
כתבתי באנונימי ולא הזכרתי את השם שלו
אבל הסיטואציה הייתה ככ מפורטת
אנונימית
באותו הנושא: