3 תשובות
היי מה קורה
דופקים בדלת וכשפותחים לך תגידי שלום ובשלב מסוים תגידי שם וכל ההכרות
היי מה קורהה
ואם הילדים בדלת או ליד הדלת/ מסתכלים עלייך מרחוק אז להגיד להם שלום