7 תשובות
לא כי אני בעצמי חושבת את זה
הייתי נעלבת אבל אני חושבת שזה נכון..
שואל השאלה:
כן אבל שאמרתי ךה שזה מעליב היא התעצבנה ואמרה מה אני מעדיף שלא תזהר מאנשים וזה..
כן אבל שאמרתי ךה שזה מעליב היא התעצבנה ואמרה מה אני מעדיף שלא תזהר מאנשים וזה..
אנונימי
זה כבר מוזר^
שואל השאלה:
אמרנ שאין מה להעלב
אמרנ שאין מה להעלב
אנונימי
אממ כן
להתעצבן אליך כי נעלבת זה מוזר^^
באותו הנושא: