5 תשובות
כן אולי זה בגלל המעבר עונות או משהו
שואל השאלה:
לא יודע, אני כבר מעל חודש בבית סובל. הרופא אמר שזה יעבור לא מעבר...
לא יודע, אני כבר מעל חודש בבית סובל. הרופא אמר שזה יעבור לא מעבר...
אנונימי
לא זה לא קשור לחיסון
אנונימית
זה לא קשור לחיסון
כן יכול להיות קשור . יש אנשים שגם מדווחים שהם מצוננים וחולים כל הזמן מאז שהם התחסנו החיסון הזה יכול להחליש את המערכת החיסונית
ותופעות לוואי יכולות לבוא גם חודשים אחרי החיסון הזה
ותופעות לוואי יכולות לבוא גם חודשים אחרי החיסון הזה
אנונימית
באותו הנושא: