10 תשובות
כולנו שופטים על רושם ראשוני, בין אם אנחנו רוצים ובין אם לא.
החוכמה היא לדעת להיות פתוחים לשנות את הרושם הזה אחר כך.
החוכמה היא לדעת להיות פתוחים לשנות את הרושם הזה אחר כך.
כן ולא אכפת לי
קשה מאוד לא לשפוט לפי רושם ראשוני, אבל אני תמיד נותן זמן לאנשים להראות את מי שהם ונותן להם עוד צ'אנסים
באופן אנושי כל אחד שופט על ידי רושם ראשוני אבל זה לא בהכרח אומר שאני אהיה תקועה על המחשבה הזו בנוגע לאותו האדם מבלי להכיר.
ישלי בן זוג שמתי שראיתי אותו בפעם הראשונה חשבתי שהוא איזה פאק-בוי וערס, עם הזמן הכרתי אותו והוא ממש לא היה כזה.
ישלי בן זוג שמתי שראיתי אותו בפעם הראשונה חשבתי שהוא איזה פאק-בוי וערס, עם הזמן הכרתי אותו והוא ממש לא היה כזה.
לא, למעשה חברים שלי אומרים שאני סובלני מדי
כולם שופטים על רושם ראשוני, זה משהו שאני מנסה להפחית, זה אוטומטי. אני אישית פעם הייתי שופטת יותר על פי רושם ראשוני אני משתדלת שלא כי זה המון פעמים סתם הרס לי ופספסתי הרבה.
בכללי אני אדם שיפוטי גם בלי שאני רוצה ,
אבל שיפוטיות זה משהו שבכללי חשוב להפחית.
שה סתם הורס לנו כחברה ולכל אחד באישי.
אני שופטת גם את עצמי המון, זה לא פחות קשה מלשפוט אחרים.
וזה חלק מאיתנו והאנושות זה מנגנון אוטומטי והישרדותי ולרוב אנחנו אפילו לא מודעים אליו וגם שכן אנחנו לרוב מתקשים לשלוט בו במקום שהוא ישלוט בנו.
בכללי אני אדם שיפוטי גם בלי שאני רוצה ,
אבל שיפוטיות זה משהו שבכללי חשוב להפחית.
שה סתם הורס לנו כחברה ולכל אחד באישי.
אני שופטת גם את עצמי המון, זה לא פחות קשה מלשפוט אחרים.
וזה חלק מאיתנו והאנושות זה מנגנון אוטומטי והישרדותי ולרוב אנחנו אפילו לא מודעים אליו וגם שכן אנחנו לרוב מתקשים לשלוט בו במקום שהוא ישלוט בנו.
זה מנגנון הישרדותי שטבוע בבני אדם וקשה לשלוט בו
אנונימית
שואל השאלה:
קיבוצניקית פשוטה ואנונימית אנונימיתתת - אתן ככ צודקות כןן!! הייתי צריכה להסתכל על זה מנקודת המבט הזו.
אני מדברת באופן כללי כאלה שפשוט לא אכפת להם ושופטים ישר כאילו הם מכירים אותם ולא משנים את הדעה שלהם אחרי זה, זה פספוס ענק.
קיבוצניקית פשוטה ואנונימית אנונימיתתת - אתן ככ צודקות כןן!! הייתי צריכה להסתכל על זה מנקודת המבט הזו.
אני מדברת באופן כללי כאלה שפשוט לא אכפת להם ושופטים ישר כאילו הם מכירים אותם ולא משנים את הדעה שלהם אחרי זה, זה פספוס ענק.
ברור שזה פספוס ושוב הייתי כזו בעצמי ולעיתים אני עדיין כזו. לפעמים אנשים משדרים משהו שאחרים נרתעים ממנו והם עושים אבל לעצמם, אבל לגמרי צריך להתגבר עלזה ולא להימנע מלהכיר על פי דעה שיפוטית.
תמיד מי שיש לי רושם ראשוני טוב אליו אני בסוף שונאת אותו ומי שיש לי אליו רושם ראשוני רע אנחנו תמיד בסוף חברים הכי טובים
באותו הנושא: