8 תשובות
אם יש לך 50 אלף בכיס למה לא אם יש לך 2300 בכיס אין לי מה לענות
לפראיירים
כל נעל בסכום כזה זה יקר ובזבוז כסף וחושב שלא כדאי לך
אך תעשי מה שגורם לך להרגשה טובה:)
זה המחירים של דולצה אבל זה נעל שנשמרת להמון שנים שומרים עליהם זה ניקרא איכות
אנונימי
הייתי קונה
כן הרבה הרבה כסף
נראלי שלא
דולצ'ה זה דיי על רמה
זה ממוצע חושב
זה הרבה כסף לנעל