אני נקשרת אליהם מדברת איתם וכולם פשוט עוזבים בגללו. בסוף רק אני והוא נשאר... אני גם מבינה למה... כל העובדים שהיו עזבו רק בגללו אבל אמרו לו שזה בגלל דברים אחרים. אפילו היה אחד שבקושי עבד שבוע וכבר סיפר לי שהוא רוצה לעזוב בגללו ועזב. אני מתכננת להישאר עד יולי לפני הגיוס, אבל אין לי מושג מה יקרה בכמה חודשים האלה. אני עובדת כבר 7 חודשים וכל העובדים שהיו שהתחלתי עזבו. איך הוא חושב להחזיק ככה מקום עבודה? אתם חושבים שהוא מודע לזה שכולם עוזבים בגלל ההתנהגות שלו?