7 תשובות
לנה דל ריי
את הביטלס ביחד, וגם כל אחד מהם לחוד, במיוחד את ג'ון לנון. הם פשוט מעוררי השראה, בכל מובן, גם מעבר למוסיקה המדהימה. אנשים מדהימים שאיזה כיף שיש לי את הזכות להעריץ אותם
mafumafu הזמר האהוב עליי.
יש לו את סגנון המוזיקה ויכולות השירה הכי מדהימים שראיתי.
אני כל פעם מתרשם מחדש מהיכולות שלו.
אנונימי
ביטיאס- הם פשות מדהימים עם כל מה שהם עברו והצליחו, בילי אייליש לא צריך להסביר אפילו , iu ועוד כמה פשוט אין כח לכתוב
אנונימית
מעריצה המון
כמו שאפשר לראות בשם שלי אני מאוד אוהבת את bts וblackpink
הסיבה היא שהם אנשים כל כך טובים ולכל אחד יש אישיות כל כך חזקה ומצחיקה חוץ מזה שהם כותבים שירים בעצמם והמילים כל כך יפות
וגם את גסטין ביבר למרות שפעם שנאתי אותו אבל קראתי עליו ובאמת למדתי עליו ועל כל מה שהוא עבר בחיים וזה גרם לי לאהוב אותו
אריק אינשטיין- המילים בשירים שלו רלוונטיות תמיד והקול שלו מעביר בי צמרמורת
כן
דוד המלך היה מוזיקאי טוב מאוד