5 תשובות
אם בחרת באופציה של להדפיס אז כן
שואל השאלה:
יש לי את הכרטיס בטלפון ויש בו ברקוד אני לא יודעת עם צריך להדפיס
אפשר גם עם ברקוד
^אם יש לך ברקוד בטלפון אני חושבת שלא צריך
אני חושבת שכן אבל ממה שראיתי בוולוג של היוטיוברית, יוליה ספקטור, היא נכנסה גם בלי להדפיס.
אנונימית