3 תשובות
1.מתכנתים
2.הרבה
3.כן מאוד
4.תלוי
5.קצת יותר צעבודה רגיליה
6.תלוי במעסיק
אנונימי
1) יש המון תפקידים בחברות הייטק
2) קצת תלוי מה את עושה, דברים יותר מבוקשים ופחות נפוצים לרוב מקבלים יותר כסף.
3) שוב תלוי איפה, תלוי במה, אם את עובדת בסטארט אפ, כנראה שקשה רצח והשעות חרא אבל המשכורת גבוהה, אישית אני עובד במשרה רגילה של 9 שעות ביום והעבודה סבבה לי רצח, המשכורת יחסית נמוכה לשוק אבל זה בגלל שאני ג'וניור ועובד בפריפריה כנראה
4) אין לי דרך לדעת
5) יש לי את כמות החופשים המקסימלית שאפשר לקבל בחוק אם אינני טועה(24/21 יום בשנה)
6) אהממ תלוי איפה, רוב הביקוש נמצא בדרגות הגבוהות, כלומר אנשים מנוסים בעולמי התוכנה והחומרה, לג'וניורים(מתחילים) יש פחות ביקוש והמלחמה על מקומות יחסית גבוהה, אז כאלו עם עבר של אוניברסיטה יהיו להם סיכויים טובים יותר מול בוגרי מכללה או כאלו בלי תואר בכלל.
אנונימי
1. משתנה בין חברה לחברה, בעיקר מתכנתים
2. טוב מאוד
3. תלוי איזה עבודה לקחת אבל כן לכל עבודה יש אתגרים וזה יכןל להיות קשה
4. אם את רוצה, לא כל כך מבין את השאלה
5. כמו כל עבודה רגילה, יש ימי חופש ומחלה לא עובדים בשישי ושבת
6. גם תלוי בסוג העבודה, אבל צריך לדעת. תואר בתחום יעזור לך מאוד אבל לא חסר אנשיפ שעשו קורס 1 או 2 או שהיו בצבא ביחידות של סייבר וכאלה ולקחו אותם למשרות שוות.