6 תשובות
תשתי תה עם דבש
תשתי מים ותמתיניי כמה דקות תנסי להירגע
תאכלי דבש
ללכת לרופאה בבוקר. כנראה מדובר בדלקת גרון אם יש לך בהית ג'ינג'ר לשים אותו בצה חמין עם דבש. זה יצרוב את הדלרת ויקל עלייך. שימי מעט גרדי בפומפייה משהו בסביבות חצי כפית וערבבי היטב ב תה ותשתי עם השורש. זה יעשה לך פלאים אבל כ ראה שתצטרכי בכך מקרה אנטיביוטיקה
חכי תני לזה להשפיע
שואל השאלה:
שתיתי תה עם דבש אפילו שאני שונאת
אימאלה זה לא עובד והיה לזה טעם גרוע וממש כואב לי הגרון מה אני עושה
אנונימית