4 תשובות
שואל השאלה:
אני לא שמה הרבה טני משתדלת לשים שכבה דקה אבל היא לא נבלעת גם להוריד אותה ממש קשה
אל תשימי הרבה שימי רגיל ואז היא תספג שזה הרבה זה לא יצליח
תחכי כמה זמן ואז תשימי
תשימי שכבה ממש דקה, היא לא אמורה להיבלע
היא נספגת בעור