5 תשובות
אני לא אתחסן
ותאמת שהציעו תחוק הזה אבל יש כאלה שדחו אותו
אז יופי:)
ותאמת שהציעו תחוק הזה אבל יש כאלה שדחו אותו
אז יופי:)
לא. חיים וביריאות יותר חשובים.
אנונימי
לא
לא עד שאין לי תופעות ממש לא
אנונימית
קל להגיד לא, אבל שמע בתכלס אני יוצאת רק ללימודים וחוזרת הביתה אין לי ממש מה לעשות בחוץ מעבר לזה אני גם שומרת על עצמי. ממה שזכור לי יש דבר שנקרא חוק חינוך חובה וגם אם אני לא אהיה מחוסנת אני אהיה חייבת ללמוד אז אני אלמד בזום מקסימום כי אין ברירה.. כבל תהיה בטוח שאם יפעילו כאלו מגבלות סביר להניח שהיו הפגנות כמו שהיו בבלפור.
באותו הנושא: