13 תשובות
לפעמים כן לפעמים לא
יש הפסקות שכן ויש הפסקות שלא
לא תמיד
לפעמים כן ולפעמים אני יוצאת
לפעמים.
ברוב הפעמים כן
כן בטלפון
למרות שסיימתי לימודים
האמת שכל תחילת שנה זה היה המצב שלי ובחודש האחרון, המצב קצת השתנה, כי יש לי 3 ידידים אבל עדיין אני מרגישה ממש בודדה וגם אין לי חברות בנות בכלל, ואני לא אומרת שיש דבר רע בחברים בנים אבל זה קשה וכן מבאס אותי הרבה מאוד פעמים, לראות איך כולם מגובשים ושאני די לא שייכת.
אנונימית
אני ממש מצטערת בשבילך אם אתה מרגיש בודד, אני גם די מרגישה ככה, אתה יכול לדבר איתי אם בא לך, במידה וכן תגיד לי, אני אצא מהאנונימי.
אנונימית
לפעמים כן לפעמים לא היו לי חברות טובות פעם אבל מאז שאיזה ילדה אחת עברה לכיתה שלי אני מרגישה לא קשורה והם כבר לא מזמינים אותי ליציאות ואני לבד בהפסקה :(
תמיד.
עם @סימפ