21 תשובות
אמאלה מבינה אותך ברמות תהיי חזקה בשביל כולם זה לא פשוט אבל כמה שיותר תהיו לידה יהיה לה יותר טוב ויהיה בסדר אני מאמינה אם את רוצה לדבר מוזמנת
וואי את לא יודעת איך אני מבינה אותך אני קוראת את זה עם דמעות בעיניים כי גם סבתא רבתא שלי במצב קשה עכשיו ואין לי יכולת נפשית בשביל להתמודד ואני ככ מבינה אותך.
אם את רוצה אני תמיד כאן כדי לשמוע מה עובר עלייך, ואם את רוצה לפרוק, מקווה שהכול יהיה בסדר❤
שואל השאלה:
^אני אוהבת אתכן כל כך תודה אני רק מחכה שאמא שלי תצא לעבודה. שאני אפרוק הכל
אנונימית
היי אהובה, אני מזדהה איתך כלכך כרגע ויש לי דמעות בעיניים. קרה לי בדיוק אותו דבר לפני שנה ועד עכשיו אני לא יודעת איך להתמודד עם זה.
כרגע היא עוד בחיים, וכל עוד את יכולה תנסי לפגוש אותה. כי אני יכולתי ופחדתי, ועכשיו במבט לאחור אני מתחרטת שלא עשיתי את זה.
את באמת כלכך חזקה ואת תעברי את זה, שתרגיש טוב, וגם את:)
שואל השאלה:
^אני כל כך מקווה שיביאו לי ללכת לבית חולים אבל כרגע לא מביאים והיא בבדיקות ובצילומים
אנונימית
ה' ישלח רפואה שלמה!
אנונימי
תראי, סבתא שלי נפטרה מסרטן לכן גם אני לא יכלתי לבקר אותה בבית חולים, אבל אחרי שהיא שוחררה הביתה הייתה לי הזדמנות. אני מבינה את התסכול שלך והוא מוצדק כלכך. תדברי עם אמא שלך, אני חושבת שהיא תדע יותר טוב ממני איך לעזור לך..
היה לי מקרה דומה
מישהי מהמשפחה שלי
נפלה במדרגות ושברה את הצלעות שלה
היא הייתה בת 93 ושרדה את זה
וגם אחרי שהיא הבריאה בערך יום אחרי
היא נסעה במונית ושירדה היא החליקה ושבר את הצלעות עוד פעם והיא גם שרדה את זה
מצטער לשמוע רק אומק הכל יחסי אין לי סבא וסבתא בכלל הם מתו לפניי שנולדתי
תיהי חזקה אני באמת מבינה אותך אותו הדבר קרה לי עם סבתא שלי שממש הייתי מחוברת אלייה והיה לי גם ככ קשה לראות אותה במצב הזה ואני באמת מתפללת שהכל יהיה בסדר אם את רוצה לדבר אני כאן:)
גם אם היא תמות תדעי תמידד שהכל לטובה וה' לא סתם יעשה את זה3>
אני יגיד את האמת - החיים ממשיכים...
אני איבדתי את אמא שלי לפני כמעט שנתיים, אין כלכך מה לעשות לגבי הדברים האלה לצערנו.
מה שעזר לי להתגבר על המוות של אמא שלי זה פשוט לפרוק אצל אנשים שבאמת אפשר לסמוך עליהם ואת יודעת שהם יכולים לעזור / לחזק אותך / לייעץ ועוד הרבה אפשרויות שאני אפילו לא מצליח לחשוב עליהם.
עוד אפשרות - לנסות להייתחס לדברים אחרים, אני לא אומר להתעלם, חס וחלילה לא! אני אומר להמעיט בדיונים / חשיבה על הנושא הזה...
ולגבי זה שמכינים אותך - שוב אין מה לעשות לצערנו. עכשיו תשתדלי להיות כמה שיותר קרובה אלייה בזמן הזה שהיא עדיין בחיים, כי אחרי זה, לא יהיה...
תהיי חזקה, יש הרבה משברים בחיים! זה רק אחד מהמשברים האלה שצריך לגבור עליהם...
תהיי חזקה!
יום טוב!
מקווה שעזרתי והסברתי קצת...
קודם כל רפואה שלמה דבר שני גם סבתא רבתה שלי בת 90+ גם אני מפחד עליה אבל זה דרך העולם אנשים באים אנשים הדרך להגבר על הבאסה זה להבין את זה וגם בגיל הזה מי רוצה להישאר בחיים גיל ככ משעמם
אחי זה לא מצחיק... קצת רצינות...
אל תעצרי את עצמך מלבכות זה טוב להוציא רגשות
תקשיבי אני לא יודע מה לאמר לך כשמישהו שחשוב לי מת בפעם הראשונה חשבתי שאני עומד לבכות אבל במקום לבכות החיים שמו קץ לרגשות שלי אז אני לא יודע איך לעזור לך אבל הכל בסדר תנסי לשכוח
לא יודע אם הייתי ממליץ לשכוח, כי בכל זאת - סבתא...
אבל כן, אולי להייחס לנושא הזה פחות...
לשואלת השאלה. אני שואל אותך אם את קשורה להעניק כי הוא הרב שלי שאמא שלו נפלה, והיא גם 90 פלוס. ומעניין אותי אם את קשורה אליו. ואני ממש מצטער לשמוע שזה קרה.
המניק*
שואל השאלה:
^היי רק עכשיו שמתי לב. אני לא קשורה אליו
אנונימית
אמאלה נשמע ממש מפחיד אל תנסי להיות חזקה בשביל כולם זה בסדר להתפרק לפעמים תבכי זה בסדר

סבא רבא שלי מת כשהייתי בת שלוש ואני זוכרת עד עכשיו את הרגעים האלה