5 תשובות
את חולת קורונה? אם כן בבקשה שלחי לי הודעה בפרטי
שואל השאלה:
הייתי כרגע לא
הייתי כרגע לא
אנונימית
חוקי אני חושבת שכן כי גם בבית הספר שלי זה עובד ככה, תנסי לדבר עם המורין למקצועות שאת צריכה להשלים ולנסות לקבוע במועדים שונים. אם יש לך שני מבחנים, תעשי אותם ביום ההשלמה. לא כזה נורא. בהצלחה (:
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אבל זאת כמות חומר מטורפת אין שום סיכוי
תודה
אבל זאת כמות חומר מטורפת אין שום סיכוי
אנונימית
באילו מקצועות יש לך ובאיזה כיתה את?
אנונימית
באותו הנושא: