6 תשובות
לפעמים יש סיבה ואת לא שמה לב אליהם.
לפעמים זה סתם קשור לטבע האנושי שלנו (זה טבעי להוריד אנשים שונים ממך כדי לחזק את הקבוצה שלך ולהעלות את סיכויי ההישרדות שלהם).
לפעמים זה סתם חינוך מסוים.
יש מיליון סיבות, את לא באמת יכולה לצפות לתשובה אחת שתכסה את כל מקרי הגזענות.
לפעמים זה סתם קשור לטבע האנושי שלנו (זה טבעי להוריד אנשים שונים ממך כדי לחזק את הקבוצה שלך ולהעלות את סיכויי ההישרדות שלהם).
לפעמים זה סתם חינוך מסוים.
יש מיליון סיבות, את לא באמת יכולה לצפות לתשובה אחת שתכסה את כל מקרי הגזענות.
אין אהבת חינם בעולם הזה
בשביל הפרוטוקול אני לא תומכת באף אחת מהסיבות למעלה^
וגם יכול להיות שזו סתם שנאת חינם
וגם יכול להיות שזו סתם שנאת חינם
אנונימית
כי אנשים לא אוהבים אנשים ששונים מהם... לכי תביני בני אדם..
שנאת חינם
טוב, יש כמה סיבות אפשריות:
1. הם הגיעו מבית שחינך אותם לשנוא אנשים כאלה, ואז זו אשמת ההורים.
2. הרבה פעמים אנשים מרגישים מאוימים כשהם פוגשים במשהו לא מוכר, משהו שונה מהם, זו הסיבה העיקרית גם להחרמות בבתי ספר ודברים כאלה. הרי אין באמת סיבה להחרים מישהו שלא עשה לך כלום אלא אם כן הוא פשוט זר לך וחדש.
3. דת, בדתות הרבה פעמים יש עקרונות שמפלים אנשים אחרים. כמו שהרבה פעמים אומרים שהומואים ילכו לגיהינום.
4. תפיסת עולם שתומכת בעליונות גזע, כמו היטלר, הוא האמין בחלוקת האדם לקטגוריות לפי הגזע שלהם והפיץ את התורה הזו שלו בסופו של דבר בכל אירופה.
1. הם הגיעו מבית שחינך אותם לשנוא אנשים כאלה, ואז זו אשמת ההורים.
2. הרבה פעמים אנשים מרגישים מאוימים כשהם פוגשים במשהו לא מוכר, משהו שונה מהם, זו הסיבה העיקרית גם להחרמות בבתי ספר ודברים כאלה. הרי אין באמת סיבה להחרים מישהו שלא עשה לך כלום אלא אם כן הוא פשוט זר לך וחדש.
3. דת, בדתות הרבה פעמים יש עקרונות שמפלים אנשים אחרים. כמו שהרבה פעמים אומרים שהומואים ילכו לגיהינום.
4. תפיסת עולם שתומכת בעליונות גזע, כמו היטלר, הוא האמין בחלוקת האדם לקטגוריות לפי הגזע שלהם והפיץ את התורה הזו שלו בסופו של דבר בכל אירופה.
אנונימית