5 תשובות
סתם רציתי לשתף נאמ
זה בסדר היום ישלי יופ הורים והציון שלי 60 ומטה ואני כל הזמן מבריזה אין לך מה להילחץ הם כולה מסבירים להוריפ מה קורה איתך ואיפה את עומדת
יש לי היום עוד מעט
שטויות אל תלחצי הכל טוב זה ציונים יפים
יפה שלי באמת שהכל בסדר זה שטויות מבטיחה לך 5 דקות זה נגמר
באותו הנושא: