8 תשובות
עם לב זה כולה לב בלי זה מייבש מדי
אולי לב לבן זה כזה יבש
תעשי אמוג'י אחר שהוא לא לב.
תכתבי לילה טוב עם אחד האימוגים הורודים , הם נחמדים ממש
יופי שזה חמוד, גם אני חמוד, זה אומר שאני צריך להופיע למישהו בבית באמצע החיים?
את יכולה לכתוב לו "לילה טוב" עם אימוג'י של שינה וזהו
שואל השאלה:
אבל כאילו זה חמוד כזה
בלי לב
לב זה שלב קדימה
באותו הנושא: