14 תשובות
לא יודעת
ככל הנראה שלא, בגזרת השתייה בעיקר.
לא אבל אני בסדר
לא.
לא
איך אתה מרגיש?
שואל השאלה:
כל מי שענה שלא לכו לאכול משהו בבקשה אפילו משהו קטן ותשתו גם
אנונימי
לא
אכלתי לחמנייה עם חביתה פופקורן וגלידה פיצוץ זה לא מזעזע אבל זה גם לא טוב
שואל השאלה:
^^היום ספציפית אני חושב שלא אכלתי מספיק אבל בדרך כלל אני כן אוכל מספיק
אנונימי
טחנתי שוקולדים